24 Kasım 2011 Perşembe

matmazel noraliya'nın koltuğu


Matmazel Nuriye'nin koltuğu..
Feri"d", hı evet "t" ile söyleniyor ama ferid demek daha keyifli ana karaktere.
Peyami Safa nın kalemini bu kadar kıvrak kullanabildiğini tekrardan teyid etmiş oldum. paranormal aktivitelerden girift hikayelere. ne kitaptı ama peh. tır çarpmış gibiyim hala.
alain robbe-grillet nin tarzını kullanmış bir bölümde. heyecanlıydı. sonra bi tutam da ihsan oktay anar gördüm. hikayenin satışı muhteşemdi, yok günümüzdeki entel yazarların böyle bir sıralamayla kitap pazarladığını görmedim. Genel kültür deseniz fevkalade. Bittiği için üzüldüm nerdeyse oturup ağlayacaktım. Güzel, çok güzeldi.
On a retrouve
Quoi? L'éternite
C'est la mer allée
Avec le soleil.
---------------
Bulundu.
Ne? Ebedilik.
Bu, güneşin altında
Deniz yoludur.
---------------
Bulundu.
Ne? Ebedilik.
Bu, benim gözlerimin altında
Senin bakışındır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder