24 Temmuz 2012 Salı

Ramazan halleri.

Uzun bir aradan sonra tekrar yayındayız.

Mübarek Ramazan ayı hasebiyle bir çoğumuzun dudakları çatlak gözleri ıslak ve gönülleri narin. Narin gönüllülerin kaleminden öperim, bana da iki satır selam karalarsanız çok sevinirim.

Dediler ki yazar olacak adam susmaz, devamlı yazar, hep yazar ve hep yazmalı. Hayatın yorgunluğudur, geçiş dönemidir palavralarının ardına sığınarak bir süre daha sessiz kalmaya devam edebilmiş olsam da, bundan sonrası için eski performansımla devam edeyim diyorum. Hani öyle ahım şahım, pek aliyyül ala şeyler koyamasam da ortaya, ki şu an zaten aç ve susuz bir bünyeyim (hatta dün avusturyadan bir müşterimle telefonda lak lak ederken tuttum ramazanı enine boyuna anlattım, onlarda da varmış böyle bir şey, yanlış olmasın onun bilip de gittiği bir yerde varmış, neresi olduğunu hatırlamıyorum şu an, biliyorsunuz ki isim ve yer hafızam balık kılıklıdır hemen unuturum, tam kırk gün et yemezlermiş. Sonra Singapurlu bir müşterimle daha hasihal ettik, o da benimle birlikte oruç tutacakmış, fit olursun bir ay sonra filan diyor, tabi inş.)

Diyordum ki, yazabilmek gibi bir nimet varken biz insanoğlu neden gözünü sadece yenilebilir nimetlere diker ki, aç bir kitap oku arkadaşım. eheh tabi şu sıralar kitap da bitiremiyorum. Esasında çok okudum ama 2012 geldi geleli hiç bir şeyi baştan sona okuyup bitirebilmiş değilim.

Şöyle ifade edeyim, içimde acayip bir his var, ne nasıldır, nedir, bilmiyorum. Bir çok şeyden emin değilim. Hayatın kendisine garezim var. Ben de her insan gibi biraz mutsuz biraz şüpheli biraz da tembelim. İnsanlardan farklıyım diyemem çünkü bu bile başlı başına insanlığıma bir delil olur.

Hasılı kelam dostlarım, Ramazan böyle bir şeydir. Ne dediğini ne yazdığını ne anlattığını bilmezsin. Garip bir geri çekiliş meydana gelir zihinlerde, konuşuyorum sanırsın, ama sesin çıkmıyordur, düşünüyorum sanırsın ama konuşuyorsundur. Ve sana her şey normal geliyorken olur tüm bunlar. Ama hayat normaldi, yeterince normal hemde.

"""""ben bu kısımda bir şeyler yazmıştım, ama o şeyleri silmeye karar verdiğimden sildiğimi beyan eden bu cümleyi bırakıp kaçayım"""""Sözümü doktor house tan bir inci'yle bitirmek istiyorum:  "Everybody lies"

3 yorum:

  1. hiç editasyonuna bakamadım, o kadar halsizim ki ... : pp

    YanıtlaSil
  2. Oruç halimle bugünlerde okuyabildiğim en uzun yazı oldu :) Ramazan'da nadasa bırakıyorum kendimi, bekliyor kitaplar, yerine "armut piş ağzıma düş" hesabıyla film izliyorum...
    Hayırlı Ramazanlar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. "sen neden kitap grubuna yazmıyorsun, yok oldun?" diyecektim ben de...
    avusturya'lının anlattığı olaya gelince; 40 gun et yemeyeceklerine direkt vejeteryan olsunlar kafaları rahat olur en azından?

    iyi ki izlanda'da değiliz diyeyim sonunda da:

    http://www.zaytung.com/fotohaberdetay.asp?newsid=184668

    YanıtlaSil