21 Nisan 2020 Salı

Hayatın en derin noktasında nefes alamıyorken

Nefesini ver, sonra derin bir nefes çekecekken ventili ağzına dayayıp aynı anda fısla ve nefesini içine çek. Bir müddet nefesini tuttuktan sonra sal kendini.

Astım, kronik. Dami astım hastası olmaktan iyidir, ciğerlerin bitmiş, perişan olmuş olmasından da iyidir. Pipetle yemek yemekten de iyidir.

Her an ölebilirim ve arımda bıraktığım iki satır yok, ne bir öykü ne bir şiir.

Oysa ki karısına şiirler yazmış dedirtmek istiyorum, kızlarına öyküler yazmış, muhteşem bir babaymış; sabırlı, sebat eden ve güzelliği öğütleyen.

Leyla'sına hayran, Zühre'sine baygın bakışlar atan, sessiz sakin alteregosuyla dövüşen ve bir uçan kafayla topu ağlara yollayan.

Benim bir sporum yok, hayranlığım da yok, herhangi bir iddiam da yok.

Sadece yazayım, saçma sapan, gelişigüzel, bazan da olur mu öyle şey, otur kurgula gir banyoya al eline kalemi duşun altında yaz, onu da videoya çek, at internete... Amerikalı olsam beğenirdiniz ama ben Giresunluyum diye haykır.

Çölyak gibisin, dayak yemekten kurtulamazsın, sessizliğin en gri tonunda boğulacak gibi olurken kendini bir havuzun dibinde bulursun.

Yaklaşmak, konuşmak istemediğin zamanlarda, aramış olduğun kurtuluş yolları kapsama alanı dışında olur.

Telefon elinde saatlerce instagram, bubble magic ve brawl star oynarsın, onu da çocuklar oynarken görmüştün, telefonunu kaçırıp yüklemişler, arada açıp bakıyorsun. Introdan öteye geçemiyorsun çünkü oynamayı bile bilmiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder