28 Mayıs 2019 Salı

Aylak Köpek Sadık Hidayet 2019



Kitabı kim önerdi? Aylak Adam tabii ki, Dedi ki bak güzel kardeşim, Aylak Adam'ı okudun, Aylak Köpek olmazsa olmaz, hemen okumalısın!

Evet sırf kapağı ve isminden dolayı okumaya karar verdiğim kitaplardandır, bazı kitapların ismi yanıltmaz gerçekten de yanılmadım ve çok başarılı öykülerin içerisinde buldum kendimi. Son zamanlar Türkiye'mizde bu şekilde yazabilen dost yok maalesef. Dilerim bu derece başarılı öykücüler de en kısa zamanda kalemlerini oynatmaya başlarlar.

Açıkçası ben bir roman bekliyordum ama peş peşe vurucu öyküleri okuyunca kitabı elimden bırakamamış ve sahurlamıştım. Siz siz olun sahurlamayın hele ki günlerin bu denli uzunn olduğu ramazan aylarında. ha... ha... ha...

Sadık Hidayet'in google fotoları da bildiğin Peyami Safa bu arada, bu adamların kendilerine ait, arka planda buluştukları farklı bir dünya var sanırım, umarım bir gün o dünyayı görebilirim.

sadık hidayet ile ilgili görsel sonucu
Bu Sadık Hidayet (iranlı)

peyami safa ile ilgili görsel sonucu
 Bu da Peyami reis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder